niedziela, 23 czerwca 2013

Warsaw Fashion Street 2013

 Dziś przedstawiam coś innego, nie samą biżuterią człowiek żyje ;) 
Jako kobieta mam lekkiego bzika na punkcie nowinek w modzie. 
Przedstawiam tylko kilka zdjęć z niedzielnych pokazów 
- wybrałam te które najbardziej przypadły mi do gustu. 








posiadam identyczną sukienkę :D

Dorota Wróblewska - jedna z prowadzących 


Ewa Pacuła
Paulina Smaszcz Kurzajewska


Joanna Horodyńska



Anna Kaleta - była minister






Na dzisiejszy dzień sama też założyłam coś nowego
 z mojej kolekcji biżuterii :)

Krzyżyki z pirytu, hematyt 8 mm, perły słodkowodne.
Bransoleta na silikonowej gumce.
 (model dostępny)
Kolczyki wykonane ze srebra próby 925,
krzyżyk z hematytu,  turkus, perła słodkowodna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

2 in 1 Bracelet or necklace

Naszyjnik o wzorze geometrycznym typu ombre z przejściami od bieli poprzez szary do czarnego koloru. Naszyjnik może być noszony równie...