sobota, 27 lutego 2016

Ekspozytory na bransoletki

Od dawna chodziło mi po głowie aby nauczyć się szyć. Nie mówię tu o jakiś skomplikowanych sukniach :) to jeszcze nie ten czas. Jak przystało na samouka na razie próbuję na drobnych, prostych rzeczach. Pomyślałam, że skoro mam już maszynę
do szycia to może uszyję coś co mi się przyda do biżuterii. Wybór był prosty- ekspozytor do bransoletek. Biżuterii na sprzedaż przybywa i należało się zastanowić jak ją wyeksponować.
Rolki do bransoletek są chyba najprostszym i najefektowniejszym sposobem zaprezentowania klientowi swoich wyrobów. Kiedyś takie rolki zamawiałam przez internet ale niestety ich żywotność była dość krótka. Materiał był cienki
i przyklejany do papierowej rolki. Wystarczyło kilka razy zdjąć bransoletki z ekspozytora i materiał się odklejał ;/
Osobiście wolę jak coś jest zrobione bardziej trwało.

Tak się wzięłam ostro za pracę, że wyszło mi ponad 10 rolek!!! :) 
Chętnie wykonam na zamówienie dowolną ilość ekspozytorów na bransoletki (również w innych kolorach i wymiarach) 

wymiary rolki:
długość 25 cm
obwód 17 cm




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

2 in 1 Bracelet or necklace

Naszyjnik o wzorze geometrycznym typu ombre z przejściami od bieli poprzez szary do czarnego koloru. Naszyjnik może być noszony równie...